Saturday, July 24, 2010

Bijik mengingatiku .

hari nih adalah hari yang sangat memenatkan. apa yang penatnya ialah, penat tuk memikirkan apa yang nak dilakukan. wah skema sungguh saya ya. hari nih saya dapat panggilan dari member skula teknik dolu, tak bukan dan tak lain ( aik asew nye tak lain dan tak bukan , kan?) ah ape2 aje la, jeng . jeng . jeng . jejaka sengaL iaitu BIJIk erti lain nye ahmad farid bin jais . dah lama die x mengoling ngoling saya, dan ternyata die still cam dulu, sentiasa mengingati kawan2 nya. anda ingin tahu mengapa sedara ni called saya? ha meh cek habaq skit. dak bijik ni ajak gi Kuantan untuk ketemu sama ayie (jejaka kedua sengal dalam kelas kami dulu) , wah die ingat sonang ko aku nak gerak kuantan tengah2 hari buta ni, ish geram sungguh hamba . awat la tak inform kat aku awal2, gerenti aku dapat gi, ni tak. ish2 bijik .siap ko.( amboi zuera, emo nampak). hahaha. apa2 haL pon, saya sangat berharap dapat ketemu mereka di hari lain, bukan takat dorang je. kalo boleh nak ketemu kawan2 teknik juga. *love pah, alang, ieQin, piQa, zetty, ciwud ,bella dan lain2 *

No comments:

Post a Comment